Forum 28dhlesni.cba.pl Strona G│ˇwna 28dhlesni.cba.pl
Forum 28 Dru┐yny Harcerskiej "LeÂni" we Wroc│awiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://athletic24.pl/pol_m_Sprzet-fitness_Orb itreki-152.htm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 28dhlesni.cba.pl Strona G│ˇwna -> Biwaki (i inne wyjazdy)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:04, 08 Kwi 2014    Temat postu: http://athletic24.pl/pol_m_Sprzet-fitness_Orb itreki-152.htm

Lepsze to niz do konca zycia sie zastanawiac sie co by bylo gdyby..
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem tylko gdzie j─ů kupi─ç ... Regine-ja na ┼Ťniadanie jem przewa┼╝nie jajecznic─Ö,czasem talerz w─Ödlin z og├│rkiem i pomidorem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i prosze o odpowiedz.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem ┼╝e to w gestii lekarzy, ale jak wida─ç po mnie, g.... [link widoczny dla zalogowanych] My┼Ťl─Ö, ┼╝e poprostu powt├│rz─Ö cykl.
Generalnie nie jest wskazane samemu aplikowac sobie leki ale luteina to lek r├│wniez na podtrzymanie ci─ů┼╝y wi─Öc nic sie niedzieje jesli jednak jestes w ci─ůzy.Moze powtr├│rz test za kilka dni?Chociaz dost─Öpne testy podobno sa bardzo dok┼éadne i wykazuj─ů juz bardzo wczesn─ů ci─ů┼╝e.Mo┼╝e masz jakies zapalenie?Stres ?To wszystko powoduje op├│┼║nienie miesi─ůczki U nas tez zacze┼éo sie banalnie ma┼éy jak mia┼é ok 2 miesiecy zacz─ů┼é zezowac a wczesniej ropia┼éo mu oczko.Przemywa┼éam i pomaga┼éo.ale ze juz mamy chore pierwsze dziecko to dmucham na zimne i pojecha┼éam z nim sama do okulisty a tak zeby sprawdzic,i jaki szok kiedy po zbadaniu lekarz stwierdzi┼é zmiany na dnie oka i blizny na plamce ┼╝├│┼étej.Potem potwierdzilismy to u drugiego okulisty a on mi powiedzia┼é ze m├│j syn juz nie bedzie widzia┼é na to oko i nie ma na nie ratunku.Przerycza┼éam ca┼éa sobote a w poniedzia┼éek za┼éatwi┼éam mu cudem miejsce w Centrum Zdrowia Dziecka .Tam dostalismy leki i za 2 miesiace jedziemy na kontrole bo to sa toksyczne leki i maja duzy wp┼éyw na organizm.Wtedy bedzie mia┼é jeszcze jedno badanie okulistyczne i mam cicha nadzieje ze bedzie troszke na te oko widzia┼é.Co do bada┼ä to prawda jest taka ze ja mog┼éam sie zarazic tokso nawet przed samym porodem a wtedy juz test├│w nie robi┼éam.Niestety nikt pozniej nie zaproponowa┼é mi zrobienia ich po porodzie bo wtedy ma┼éy mia┼éby jeszcze szanse widzie─ç.Musze sie nauczyc z tym ┼╝yc i dodawac si┼é mojemu dziecku kiedy bedzie mia┼é chwile za┼éamki.a jak twoje dziecie sobie radzi z tym ze ma s┼éaby wzrok? U mnie duszno i cos si─Ö chmurzy. 15.Naj┼Ťmieszniejsza sytuacja w Twoim ┼╝yciu.. [link widoczny dla zalogowanych] masa_perlowa_3_kolory_.html [link widoczny dla zalogowanych]
oh i ja mam problem. Mia┼éem wole zamostkowe.Rozpycha┼éo si─Ö ju┼╝ pomi─Ödzy aort─ů, tchawic─ů i kr─Ögos┼éupem.Ledwo wchodzi┼éem po schodach, noc nie przynosi┼éa ulgi.Dusi┼éo mnie strasznie. Spr├│buj opisa─ç sobie ten b├│l, u mnie by┼é niby jak na okre, ale jak si─Ö lepiej przyjrze─ç to jednak by┼é inny, to nie by┼é b├│l skurczowy (chyba ta to sie nazywa). w sumie to blisko i da sie zarobic... Zawsze od 20-30min Koszt jednej klamry w granicach 120-150 zl ale ulga natychmiastowa. To sobie zaloz, co za problem?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wolno je┼Ť─ç ziemniak├│w i banan├│w!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lifting, piersi i zęby i to wszytko i zmiana nie jest tak drastyczna a gdyby nie zmiana fryzury i profesjonalny makijaż zmiana była by wręcz niezauważalna gołym okiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo np.
[link widoczny dla zalogowanych]
No i c├│┼╝ mam zrobi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťl─Ö , ┼╝e nie powinna┼Ť nic robi─ç w tym kierunku , niech sprawy biegn─ů w┼éasnym torem , i9 nie r├│b sobie nadzieji jak on si─Ö do ciebie u┼Ťmiechnie to jeszcze o niczym nie ┼Ťwiadczy .
Informacje zebrane przy jej pomocy b─Öd─ů wykorzystane wy┼é─ůcznie do bada┼ä naukowych.
[link widoczny dla zalogowanych]
No w┼éa┼Ťnie Czyli to autoreklama, to kt├│ra to?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a do berendowicz&kublin kazdy moze isc jako modelka czy nie ? [link widoczny dla zalogowanych] to m├│wi─ů, ┼╝e lepiej nie bo wi─Öksze ci┼Ťnienie jest.
a 15:57 to z ca┼é─ů pewno┼Ťci─ů Scotch - Delirio Mind u nas znane pod potoczna nazw─ů pijaczek do tej pani doktor.? a bym nie poleca┼éa prostowania w┼éoso├│w kr─Öconych na sta┼ée, lepiej wyprostowa─ç sobie od czasu do czasu W┼éos├│w kr─Öconych nam zazdroszcz─ů, bo proste maj─ů wszyscy, dlatego moim zdaniem lepiej pozosta─ç przy swoich naturalnych. Pacjentkom po cc podaj─ů morfin─Ö do┼╝ylnie.Dziewczyna z pokoju mia┼éa cc. czekamy jednak az skoncze studia. [link widoczny dla zalogowanych]
Juz mi 1 kg spadl co jest sukcesem bo waga stala w miejscu. dopiero niedawno przyzna┼éa,ze po kuracji rzuci┼éa si─Ö na jedzenie jakby miesi─ůc nie jad┼éa. Jedz zup─Ö w dowolnych ilo┼Ťciach i warzywa, unikaj groszku, kukurydzy i fasoli oraz owoc├│w. stosuje szampon GARNIER z odzywka i pianke WELLA. pozdrawiam Zacz─Ö┼éam czyta─ç medyczne kni┼╝ki i co si─Ö okaza┼éo?!!!! ÔÇ×przeznaczony dla os├│b powy┼╝ej 16 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť dziekuje losowi ┼╝e tak si─Ö sta┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam przykre do┼Ťwiadczenie sprzed 2 lat z DR PAJ─ůKIEM
a tutaj macie zdjecie tabletki i jest tam :
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem ┼╝e ludzie maj─ů nieraz blizny na ca┼éym ciele i ┼╝e te moje przy ich to nie taka tragedia , ale ka┼╝dy sw├│j problem uwa┼╝a za du┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecej ruchu ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiola203i Witaj u nas
[link widoczny dla zalogowanych]
Z─Öby mog┼ée┼Ť ju┼╝ spokojnie na nast─Öpny dzie┼ä myc - ale ostro┼╝nie aby nie uderza─ç w miejsca po z─Öbach szczoteczk─ů i p┼éukac usta bardzo delikatnie letni─ů wod─ů
chciałam tipsy ale troche sie przestraszyłam zniszczonej płytki.
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiamy serdecznie [link widoczny dla zalogowanych] Obecnie jest zdrowy i pelen energii.On swoja najdluzsza glodowke robil 42 dniowa.Nigdy nie robil glodowek na urynie,wiec jak widac nie trzeba pic moczu zeby sie wyzwolic z chorob
przy oczyszczaniach tak jest. Mam pyanie i prosz─Ö o odowiedzÔÇŽ [link widoczny dla zalogowanych] . Tym niemniej szczerze gratuluje Ci rozmowy kwalifikacyjnej, bo to nie jest latwe w obcym kraju i obcym jezyku! I ┼╝eby same siebie tak katowa─ç Dziewczyny spr├│bujmy z tym sko┼äczy─ç, zanim nie b─Ödzie za p├│┼║no! [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼╝eli piersi wypadaj─ů wam ze stanika, stanik nie zbiera, nie trzyma, biust wisi na rami─ůczkach, a zapi─Öcie w─Ödruje na kark, znaczy, ┼╝e macie zbyt lu┼║ny obw├│d. Bejbi, podpisuj─Ö si─Ö pod twoimi s┼éowami r─Öcami, nogami i czym tam jeszcze si─Ö da. patrz─ůc na w┼éa┼Ťcicielki to wygl─ůdaj─ů troch─Ö jak czarownice wi─Öc z wr├│┼╝biarstwem mog─ů mie─ç co┼Ť wsp├│lnego ... Jeszcze si─Ö tam nie szkoli┼éam. ja jade jutro przek┼éu─ç p─Öpek... Kobitki, chyba znowu przyty┼éo mi si─Ö. a co Panie s─ůdz─ů wygladzie (ubiorze) tej laseczki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j lekarz da┼é mi na wszelki wypadek Duphaston, ze wzgl─Ödu w┼éa┼Ťnie na wcze┼Ťniejsze poronienie.
Id─Ö z rana na zakupy, a p├│┼║niej roz┼éo┼╝─Ö basenik i niech si─Ö chlapi─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A powiecie mi co zrobic ze ┼Ťmierdz─ůcym dywanem bo dzieciaki narozlewa┼éy picie po dywanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
up Ale co┼Ť wymysl─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kobietki z tusz─ů sa b.sympatyczne po pierwsze,po drugie jesli tylko zapragniesz schudnac dasz rad─Ö ,byla tu na forum dziewczyna ktora startujac z podobnej wagi gubila w pierwszych miesiacach po 10 kg i po pol roku z kopicuszka stala sie ksiezniczka wazaca 54kg wszystko tak naprawde zalezy do Ciebie,konsultacja u lekarza na pewno sie przyda ,ale samozaparcie i dyscyplina w zupelnosci wystarcza,powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam na 13 szw├│w =jest ok 14 cm. [link widoczny dla zalogowanych] Czy mo┼╝ecie podpowiedzie─ç gdzie w internecie czy w jakich┼Ť ksi─ů┼╝kach znajd─Ö co┼Ť na temat robienia paznokci???
M├│j przypadek jest prawie identyczny jak Tw├│j. I co z tego, ┼╝e by┼éas 50 dni? Jakies relacje? Czy kuracja co┼Ť pomog┼éa? Zamkni─Öty ┼╝├│┼éty li┼Ť─ç na strychu [link widoczny dla zalogowanych]
kuzwa w ko┼äcu nadejdzie ten dzie┼ä.... bo co dzie┼ä a widzieliscie Beyonce bez retuszowania? po skonczeniu Gynalginu mam przyjsc do ginekologa.. 1)Jan Maria (jak pewien polityk, bo nie wiadomo jaka p┼ée─ç) [link widoczny dla zalogowanych] start=180 Ja jestem totalny laik i boj─Ö si─Ö ┼╝e kupie jaki┼Ť ma┼éy albo co┼Ť ..........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiam sie nad powrotem i zamieszkaniem tam, ale mam wiele watpliwosci.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 28dhlesni.cba.pl Strona G│ˇwna -> Biwaki (i inne wyjazdy) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin