Forum 28dhlesni.cba.pl Strona G│ˇwna 28dhlesni.cba.pl
Forum 28 Dru┐yny Harcerskiej "LeÂni" we Wroc│awiu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

widz─ůc efekty po tej dietce.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 28dhlesni.cba.pl Strona G│ˇwna -> Biwaki (i inne wyjazdy)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 753
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 22:56, 10 Kwi 2014    Temat postu: widz─ůc efekty po tej dietce.

Yaiya , dzi─Öki .
[link widoczny dla zalogowanych]
uffff ..
wlasciwie to tylko a deichmanie zdarzylo mi sie widziec rozmiar wiekszy od 41 i chyba raz w Ryłko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszy raz rozja┼Ťnia┼éa mi kole┼╝anka - rozja┼Ťniaczem firmy Joanna do baleja┼╝u, by┼éo super - najpierw blond, a potem spokojnie na┼éo┼╝y┼éam farbe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja te┼╝ jestem w trakcie brania Gynalginu,je┼Ťli mo┼╝na to nazwa─ç wog├│le braniem,bo ja tego wcale nie mog─Ö sobie zaaplikowa─ç ta beznadziejna tabletka nie wchodzi!! [link widoczny dla zalogowanych] kilka ostatnich stron z tego w─ůtku przeczyta┼éem z wielkim zainteresowanie.
Wczesniej pracowa┼éa w Berendowicz&Kublin. [link widoczny dla zalogowanych] To moze maly wiosenny zlot ? anacel -----> S─ůdz─Ö ┼╝e lekarz nie maj─ůc jasno┼Ťci co do wieku infekcji s┼éusznie zastosowa┼é kuracj─Ö antybiotykiem. wiewior najlepszy. [link widoczny dla zalogowanych]
- wstydz─Ö si─Ö przed s─ůsiadami, przecie┼╝ napewno zauwa┼╝yli ile jem Tel: Bardzo Cie prosze przeslij mi tez twoje zdjecia i konkretne namiary na tego doktora-prosze!!!Moj mail [link widoczny dla zalogowanych] kwota to tak do 40zl to z nitka to niez┼éy pomys┼é hirurg raz ok raz zn├│w to samo ja juz sie uodporni┼éem paznokcie mi tak wyros┼éy ┼╝─Ö sta┼éy se p├│┼éokrag┼ée tak jak u kobiet i automatycznie podnios┼éy sie brzegi i jest lepiej.Mam system uwa┼╝ania na nie tak ┼╝ebym ich nie dotyka┼é to znaczy czubk├│w palcy i tak sobie radze ale spr├│buje nitki.Jeden raz u hirurga nie daje gwarancji!!! Zastanawiam si─Ö czy to spos├│b na podniesienie kosztu wizyty, bo zawsze by┼éo ┼╝e usg robi si─Ö 3 razy podczas ca┼éej ci─ů┼╝y, a nie 3 razy w miesi─ůcu. Zobaczymy.
Ale na szcz─Ö┼Ťcie ju┼╝ nie dlugo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo używa okresleń ktorych znaczenia nie zna,i jak sie to ma z intelektem.

z g├│ry dzi─Öki
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç chudziutkie. Jak kiedys.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej
Zdecydowana wi─Ökszo┼Ť─ç ludno┼Ťci w miastach cierpi na grzybice narz─ůd├│w wewn─Ötrznych.
gdy co┼Ť pobolewa, mo┼╝na wetkn─ů─ç pod paznokie─ç waty, by si─Ö lekko podni├│s┼é).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak jednego dnia zdaje mi się że jest ok to na drugi dzień male polako a wyjazd coraz bliżej
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]

dali nizely wystep a nietsety nie weszli, eruwizja jest do kitu , rzadzi tu polityka, same Bałkany weszly...Wschod i tyle! [link widoczny dla zalogowanych] wypowiadasz się na kafe
W srode mam zajecia z chirurgii plastycznej to pogadac z doktorem.mysle, ze udzieli wszystkich informacji bo on wlasnie tam pracuje a ceny praktycznie identyczne z tego co sprawdzilam na necie ;/////// farba u wojtka 108 zl a u roberta w sumie drozej bo 110 wiec????? Musze sie przynac ze pije duzo kawy ale ┼éykam magnez i witamine B kompleks, chodze tez na basen i korzystam z masazu wodnego, mimo to sa noce, kiedy nie spie wogole. W sumie ─çwiczy┼éam godzink─Ö.Podobno takie ─çwiczenia s─ů najbardziej efektywne. palant. [link widoczny dla zalogowanych]
help ! Trafilam do p. dodam ze mam do zrzucenia z 15 kg Po pierwsze smaruj dalej tribiotic-em a nie bedziesz mogla nic zrobic z kolczykiem tylko i wy┼é─ůcznie go wyj─ů─ç. Ja przez 5 miesi─Öcy bez diet i bez wyrzecze┼ä pij─ůc Tybeta┼äskie Zio┼éa i dbaj─ůc o troch─Ö ruchu schud┼éam 16 kilogram├│w. do nastkaa to gdzie jest jaki odcie┼ä by┼éo efektem przypadku i nie by┼éo wida─ç ingerencji fryzjera jak to jest w baleyagu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ratunku, wsz─Ödzie jak nie balerinki to czuby - co to ma by─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja co prawda we Wloszech nie mieszkam ale wiem cos o tym bo takze zyje na emigracji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie dosta┼éam @. dzi─Ökuj─Ö kochani za dobre ch─Öci,ale to wci─ů┼╝ nie to.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak masujesz dosyc mocno???jak stan zaglebienia zmniejsza sie??
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla mnie du┼╝ym plusem by┼éa ┼Ťwietna i profesjonalna obs┼éuga, Panie pracuj─ůce w salonie wida─ç, ┼╝e znaj─ů si─Ö na rzeczy, indywidualnie podchodz─ů do klientek.
ja mia┼éam lewatywy robione z 1,5 litra specjalnie przygotowanego preparatu czu┼éam jak brzuch robi sie wielki jak w ci─ůzy prawie...
Cze┼Ť─ç !ja operacj─Ö b─Öd─Ö mia┼éa w listopadzie.strasznie si─Ö boj─Ö tego co si─Ö oka┼╝e podczas operacji czyli co to za guzki.nie mia┼éam robionej biopsji i nie mam poj─Öcia dlaczego.ile le┼╝y si─Ö po operacji w szpitalu?jak d┼éugo utrzymuje si─Ö b├│l po operacji.co z tyciem?tyje sie po operacji ?czy trzeba stosowa─ç diet─Ö?No i jak ty si─Ö czujesz?pozdrawiam
mo┼╝e si─Ö kto┼Ť jeszcze na ten temat wypowiedzie─ç >????

Z tym ci─Özko schudn─ů─ç... [link widoczny dla zalogowanych] Ja jem M od 7 dni ...
Jak wida─ç ksi─ůdz niby mia┼é powo┼éanie, bo by┼é dobrym duszpasterzem ale zwyczajnie si─Ö zakocha┼é i jestem pewna, ┼╝e tego nie ┼╝a┼éuje. [link widoczny dla zalogowanych] czesc laski!!! I JAK TU ┼╗Y─ć ?? Widzisz Lary jak zmienisz zdanie by┼éo 5000 hekto na jednego teraz na ca┼éy oddzia┼é,wyjazdy by┼éy teraz niecz─Östo,za chwil─Ö si─Ö oka┼╝e ┼╝e pensje te┼╝ s─ů ale premie zliczy┼ée┼Ť z ca┼éego odzia┼éu i Ci wysz┼éa ┼éadna sumka.Kolego zastan├│w si─Ö co piszesz .Plan to ci ustala koordynator a nie Ty.Przepracuj par─Ö lat albo chocia┼╝ jedno lato to zobaczymy jak b─Ödziesz ┼Ťpiewa┼é. [link widoczny dla zalogowanych]
Jesli wydluzanie nogi trwa 2 miesiace, to potem Ilizarowa trzeba nosic jeszcze przez 4 miesiace, zeby kosci sie utwarzily. NIe zauwazylam. A! oj tam, w ci─ů┼╝y te┼╝ mog─Ö korzysta─ç z lata, ┼╝e hej. Sami producenci pisza ze nie ma efektu odwrotnego po skonczeniu picia herbatki i innych skutk├│w ubocznych. No i tym razem chcia┼éam zainwestowa─ç w orbitreka. Trzymajcie si─Ö dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych]
Ojojoj zla zla wiadomosc
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem co robic...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem, na ile masz wycwiczony brzuch, ale mimo to nie polecam!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W tym wszystkim s┼éu┼╝y mi herbatka mi─Ötowa,dzia┼éa ┼éagodz─ůco i wype┼éniaj─ůco.

Dopiero tam widac nasze wyzwolenie i poczucie wolnosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
to m├│wi─ů, ┼╝e lepiej nie bo wi─Öksze ci┼Ťnienie jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To odwieczny problem, kosztuje kase niesamowita a mieszkaz pod dachem w 10 m2.
[link widoczny dla zalogowanych]
to wida─ç moj─ů przytomno┼Ť─ç umys┼éu....
1,5 l jak raz wla┼éem 2 l to potem mia┼éem zakwasy na mi─Ö┼Ťniach brzucha ale nie wiem czy to od tych wygibas├│w czy po prostu mi─Ö┼Ťnie si─Ö napi─Ö┼éy od ilo┼Ťci tej wlanej wody.
Po zabiegu napisze jak bylo.

i inne pyszno┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych] ) i zycze wam zdrowia zebyscie w ogole nie musialy ich uzywac,
Tak pozatym wszystko ok. Tak Sforo, zgadzam si─Ö z ka┼╝dym s┼éowem. dostawco jak to by┼éo z tym ciastem na pizze bo zapomnia┼éem czy torbiele mo┼╝na wykry─ç za pomoc─ů zwyk┼éego badania USG? Ale przysz┼éa matka to ca┼é─ů ci─ů┼╝─Ö si─Ö chyba boi, szczeg├│lnie z pierwszym dzieckiem. [link widoczny dla zalogowanych]
jako┼Ť tak sie utar┼éo ┼╝e paj─ůk jest obrzydliwy a np biedronka fajna a tak na prawde w naszym klimacie nie wynika to z ┼╝adnych sensownych przes┼éanek tylko jakiego┼Ť g┼éupiego przyzwyczajenia Hej dziewczyny, Wklei┼éam to z netu dla dziewczyn ┼╝eby sobie poczyta┼éy ,ja mam ksi─ůzk─Ö i znam to ,a TY? a do tego, probuje rzucic palenie. Je┼╝eli wzro┼Ťnie to mamy do czynienia z faz─ů przewlek┼é─ů zaka┼╝enia ( nale┼╝y stosowa─ç leczenie ). Luvr (nie wiem jak pisa─ç) u Madonny....... To co tu wyczyta┼éam to bra─ç magnez,wit,B12,potas i co jeszcze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Magdalena
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 28dhlesni.cba.pl Strona G│ˇwna -> Biwaki (i inne wyjazdy) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin